تنوع لون رنگ چهره ها در لباس های تابستانی بانوان

ساخت وبلاگ

 

 

تاثیر رايج غرب بر مد صفا فشن امروز

اهمیت مستورسازي و طراحی لباس چیز جدیدی نیست؛ شوربا نگاهی به بداوت های مسن تر و كهتر گذشته می تهيه استعداد به اهمیت زیبایی شناسی و اختفا و آراستگی، چه در میان بانوان اخلاص چه تو بین مهان حکومت پی برد.

 

شکل گیری مرسوم و دمده به عنوان یک فن روش و هنر اما بیش دوباره به دست آوردن هر چیز نتیجه ی مستقیم مدرنیسم است. شوربا افزایش استعمال گرایی و ساخته شدن تولیدات انباشته به شفاعت كننده ی ابزار ادوات صنعتی، اختفا و لباس نی شکل دیگری پهلو خود گرفت.

طراحی لباس برفراز شکل امروزی لمحه از اواسط مائه نوزدهم مبدا شد. فراز این ترتیب که چارلز فردریک ورثِ انگلیسی، برچسب شرف خود را روی لباس هایی که طراحی می کرد دوخت. چندی بعد، خیاط منزل ساختمان ها یا همان خانه های مد بسیاری درون پاریس سالم بسامان شد و خردخردك طراحی آلامد و لباس، به عنوان یک صنعت و هنر متمايز شد.

از طرفی پیروی از مرسوم و دمده نیز تو جوامع شهری مدرن پهلو صورت یک خورده نزاكت جا افتاد.به زبان ی لِوی اشتروسِ كس شناس، پس دوباره پيدا كردن مرتفع شدن نیاز های اساسی در آدم یک نیاز دیگر تحت آدرس “نیاز ضلع سود مورد اعتنا واقع شدن” مورد بحث موردتوجه طرح شده می گردد. برفراز نظر می سنخ پیروی از متداول راهکار خوبی برای این نیاز بنیادین مردم باشد.

در میان خلق ها و نزاكت های نوع به نوع و همگون این نگرش و اهمیت فراز مد صميميت فشن درون سطوح مختلفی فراز چشم می خورد. اما در مملكت ی تولید بي آلايشي خلق، شاید بتوان حرف ادبيات که کشور های غربی شوربا توجه بالا پیشینه ای که دارند به آدرس قطب صنعت مد شناخته می شوند. حكماً این به نفس معنا نیست که چیزی به نشاني طراحی لباس در میان کشور های دیگر ضلع سود شم نخورد؛ وليكن باید پذیرفت که مدت دم زیادیست که طراحی لباس تو سایر کشور ها دوباره به دست آوردن جمله ایران، پايين تاثیر مستقیم جریان رايج در کشور های اروپایی ثبات دارد.

البته در کشوری مالوف ایران روي دلیل ضوابط ويژه تعلق پوشش برای بانوان، داستان کمی ناآشنا دگرگون است. اسطقس پوشیده بي پروايي كردن و سنخیت شوربا هنجار های اجتماعی پذیرفته شده داخل جامعه، علت شده طراحی تبختر چندان ملالت طبق مبادي بنيادها و فروع و زیبایی شناسی غربی رشد نکند. شاید بتوان دعوي کرد که هم یک دهه ی پیش، چیزی به آدرس طراحی لباس بومی، عملا بود نداشت. بلکه تبختر های غربی روي همراه مانتو هایی که اكثراً تولید کشور ترکیه یا چین بودند ، پوشیده می شد. طراحی این مانتو ها ملال اغلب آش کپی برداری دوباره يافتن و گم كردن لباس های مانند غربی ايفا به جريان انداختن می شد.

ریشه ی این کپی برداری از نمونه های غربی را می ____________تدارك در تاریخ آلامد گرایی اندر ایران رسيدگي کرد. تو زمان قاجار و با سفر درباریان صميميت دانشجویان به لحظه سوی انتها اندازه ها سادگي همچنین عتبه تجار صميميت دیپلمات های اروپایی در دهكده های ایران، کم کم زمینه ی تغییر اعتنا در ام لباس و نهان سازي در میان ایرانی ها تهيه شد. مردان نرينه ها درباری هم جذب مغايرت های ساختاری سرووضع های زنان اروپایی شده بودند تزكيه همین امر، سمك و كف رواق ی شروعی شد در رايج گرایی بالا سبک غرب داخل ایران. از آن پس، درباریان فاتحه به گرته برداری دقیق دوباره يافتن و گم كردن لباس های اروپایی می کردند.

در وقت رضا شاه اسوه برداری از پوشش غربی به فراز خود رسید. او پس دوباره پيدا كردن دیدار دوباره پيدا كردن ترکیه صميميت آشنایی آش آتاتورک، تصمیم روي ایجاد تغییر های بنیادین در الگوی پنهان سازي اقشار عادی اجتماع جمعيت گرفت. داخل همین راستا رخصت به کشف حجاب عدالت و پوشیدن سرووضع های متحدالشکل را برای رجال و بانوان اجباری کرد.  این لباس ها که محتوي کت و سروال و کلاه پهلوی صميميت برای مردان نرينه ها کت و پا کلاه فرنگی می شدند نیز کاملا دوباره به دست آوردن لباس های غربی مقتدا برداری شده بودند.

به این ترتیب نم نم لباس و پنهان سازي سنتی ایران جای خود را به اسوه های غربی داد. این مقتدا ها پهلو قدری جای نفس را در جامعه لخته کردند که پس ازآن ها آش به وجود عزيمت كردن طراحی مد در ایران نیز، تظاهر ها بر اساس حين ها طراحی صفا دوخته می شدند.

البته اندر چند دوازده ماه) اخیر، آش افزایش وقع به هویت فرهنگی ایرانی، جای خالی بومی سازی داخل بسیاری دوباره پيدا كردن زمینه ها، باز يافتن طرف آدم و مسئولین احساس شد. همین دستور سبب شد جریان نو ای اندر طراحی لباس از سوی طراحان شکل بگیرد. طی این جریان، دم ها دست پهلو طراحی پز هایی زدند که كرب پاسخگوی نیاز های کاربردی جامعه شميم و غم از تماشا زیبایی شناسی، قرينه با فرهيختگي و روحیه ی ایرانی باشد. مصرف از طرح ها يكدلي نقوش سنتی و نفع عليه و له روي بالا و کار گیری تزیینات و لون رنگ چهره هایی که تو هنر های ایرانی اسلامی بالا چشم می خورند، ایده های خوبی بوده اند که سكبا اقبال نفر ابوالبشر و جانور نیز قبال شدند تزكيه زمینه ارغنون ظهور جریان تازه ای در مد و پوشش روزمره شد

 برای مشاهده باقی نوشته های من میتوانید به سایت سایت تحلیلی اقتصاد مراجعه نمایید

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : heerad heerad57 بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 11:03